Kernachtig communiceren met Start with Why

Knowing your WHY helps you stand out from everyone else that does what you do.

Inspirator Simon Sinek

Werken met Start with Why in marketing wordt ook wel ‘value-based  marketing‘, genoemd. Simon Sinek is founder van het gedachtegoed achter Start with Why. Zijn eigen Why gaat over ‘inspiring people so that we make a better world together’.

Waarom werken met Why?

Waarom doe je elke dag wat je doet? Een heldere beantwoording van jouw purpose, ofwel de waarom-vraag, spreekt jouw doelgroep volgens Simon Sinek direct in het hart aan. Het is namelijk juist die bezieling wat mensen (klanten) raakt en wat ze doet kopen bij jou.

Your WHY is your core motivation, it’s that feeling you get when what you’re doing is exactly what you want to be doing.

Jouw Why in je communicatie verwerken
Daarbij is jouw Why belangrijk voor het overbrengen van jouw boodschap in al je communicatie (denk aan content op je website). Wanneer je uitspreekt dat je met je bedrijf doet wat je gelooft en wat je drijft, spreek je beter aan bij jouw doelgroep.

Boek een ‘Start with Why’ workshop

MAD marketing geeft eendaagse Start with Why workshops. Hierbij ontdek je jouw Why en/of die van jouw organisatie. Hoe dat ongeveer werkt kan je zien in onderstaande video.

Create impact with your WHY
Het ontdekken van jouw Why is een prachtig proces, dat je veel voldoening geeft. En het (op papier) hebben van die Why is heel handig voor en vergemakkelijkt het verder verwerken van jouw boodschap in unieke content.

Wat is jouw Why?

MAD marketing gebruikt Start with Why sessies om jouw Why te ontdekken. Deze Why gebruiken we vervolgens in al jouw content op je site. Zo zorgen we ervoor dat jouw diensten als uniek ervaren worden en relevant zijn voor jouw doelgroep.

Boek een Start with Why sessie